BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

9.8.10

x trip to port dickson x


ari nih..asgmnt ma da ciap kn asgmnt..
ma tringin ngt nk g port dickson..
huhuhu..
akhir nye...
affan bwk gak ma g p.d ...
syok xterkate..
harap affan pon syok gak..
heheheh..
blik too mnx affan lalu jln klia..
bole plax sesat...
huhuuhuh...
wse ma,dlu jln too terus je..
skunk..da len plax..
adoiyai...
huhuhuhuh..
ppe pom..
mmg "tabik spring" la kt u sayang..
tengs coz bwk adinda u nih g jln2 b4 pose..
heheheh..
sayang awk sngt2 affan..
muax..

by=ma(shahaieda)

6.8.10

x tyme cuti yg 'mmbosankn' x


ak dapat cuti seminggu..
cuti paz abeh mid term..
dok je trperap kt meru...
tp ank dare azizah n bahrim sorng nih pemalas..
heehehhe..
dok tido je..
bangkit lewat..
hmmm
ari isnin,abg da merengek..
rindu kate nye..kihkih..
ayg pom rindu gak..
hmmm...
pengalaman yg xbesh tyme cuti...
gaduh ngn fmly..
xprlu la cite lam nih kn??
private loo..
hmm..
ppe pom...xpuas ati tol ngn adek ma..
tension..
tp xpe...
bia kn je la dye too..
pose da nk dekat..
alhamdulillah..
abez gak ganti...
heheheh...
slamat dtg bulan ogos..
muahx..

by=ma(shahieda)

30.7.10

x tyme squre x

ari nih cadang nk p bli baju raye..
tp..hemm...xdpt pom..bli baju tshrit jep...
mzt mama ma marah...
hehehhe..
tp puas hati...
bile lagi nk ade baju??
org beli baju gune uet mama..
ma beli ngn duet sendiri..
hehehe..
yg xbesh nye...hemmm....
affan xcall pom..
wse cam somthing missing la..
slalu kua ngn affan...
kali nih ma kua ngn mmbe..
ma blik sorng...
takut gak..
coz nmpk ade org itot dr blakang...
mse ma kua kn duet...
dye pandang je..
huhu..nseb bek...
slamat gak sampai kt kl sentral..
buka puase kat ctoo...
ngn affan n nad n akak..
mkn kfc je..
sedap la gak..
kihkih...
rindu kfc..
dah lme xmkn..
blik umah tidoo n on9..
skunk nk sambung tidoo blik...
selamat malam blog ku..
muah kat abg syg..
love u 4eva..
sayang kat awk sorang..

by=ma(shahieda)

28.7.10

x test ku dan dugaan x

hum...
hari nih xcukup tido..
nk tau xknp?ma stdy sampai pg..
cedey tol...
huhuhuhu...
paz too sahur mkn nasi mentah jep..nk cepat nye sal..
huhhuh...n den..pg2 lagi dah ade org nk marah..
ma bkn sengaje..
nt mzt dye mereport or somthing..kompem2..
dah lee sipot babi..
eish..xskenye ma...
mama..lapar...
hmm...nk duet nk g shoping..
pening pale bile pikir sal duet..
huhuhhuhuhu...
ppe pom..
ma ttp akan beruseha tempuhi dugaan nih..
bia jd pengajaran di masa hadapan..
.....amin.....


by=ma(shahida)

puncak kemarahan aku dah ditahap yg melampau!!

eish..
ma tau lah mmg ma nih keras kepale..
suke uat hal sendiri..aritoo,nk dijadikan cerite..
ma kua ngn mmbe..laki..
xyah la bgtau nme kn....
coz kitorng knl dah lme..
so,xkisah ngt la kn..
affan mmg marah..
tp...to dah terkawal..
tp..
ade lax seko serangge perosak nih..
bangang je..bia lah ma gelar die sipot babi!
si sipot babi nih,die g ckp kat affan somthing..
bapak pedas..
die ckp ma mlm2 online..
mmg btol..tp..
xd nye lah die tgor..
paz too ckp bkn2 lax too at affan..
eih..skit ati..
mmg sial tol la sipot babi too..
sumpah seranah die..
eee..law iktkn ati ma...
nk je bunuh die..
huhuuhu..
mulut xreti nk jge..
huhuhuuhuh...

post by=ma(shahieda)

16.4.10

sengkekkk (-.-)

aduiiiii.......
sket nye ati.....
herm.....aritooo ma tension glerrr....
abes laptop n phone pecah...
org ckp x sayang ke....
tp....
tah laaa....
nceb bek ad abg...
law x, da jd glerrr agk nye...
hmmmm....1 bnd ag...
bapak pnye geram la at sowg at college...
tgok r nt...
ad ubi ad batas,ad ari bleh bls....
bkn dendam....but....
hehehehe....
pengajaran....
daaaa......

by=shahieda(ma)

5.4.10

tEnsioNnnnn!!!!

hmmmm,,,capew yg pandai2 2kar password at fb tah..
sket ati..
emmm,da laa nga sket pinggang...
emmm...aritoo g kuantan..eh,kemaman..
pergh....
syook siot...
mgidam na g lepak2 at cherating..
ngn affan...
waduuuhhh......
hahak...
k r..wase na tdooo..
daa....


by=shahieda(ma)

2.4.10

genting!!!

hmmmm....aritoo kitoeg g genting..mmg besh gilerr...
xpna ag g jln jauh2 ngn affan..too la first tyme ma kua luar dr selangor..
tp...smpy je at sne,beratur panjang daa..maklum laa..g ari ahd...ne ta ramai nye???
sume org bwak 1 kg g sne....hahahahah
ktowg g round cmpy outdoor n indoor...
yg ag syook nye....xmen langsungg!!!!
huhuhuhuhu....na nges...
tp ta pew laaa...jnj da bwk sayang g genting..mmmm
nek keta kabel...
too pon da syook...
kan sayang????
pe yg jadi at sne ta yah cite lah...
lpe kan je...
whateva!!!!!!
jnj kitowg haappppy gilerrr!!!


by=shahieda(ma)